Témata kurzů > Manažerské dovednosti a osobní rozvoj

Profesionální recepční/ / asistentka

Chcete vytvořit prostředí, které je profesionální a fungující  vstupní bránou do Vaší společnosti?

Kurz je určen pracovníkům recepce, asistentkám a sekretářkám, které jsou v kontaktu s klienty a kolegy a jejichž cílem je reprezentovat a zajišťovat profesionální podporu společnosti.

Po absolvování kruzu

  • budete znát zásady telefonické i osobní komunikace s klientem,
  • budete mít dovednosti potřebné k profesionálnímu výkonu recepční, asistentky 
  • budete zvládat standardní i obtížné komunikační situace s klienty i kolegy.

Program       9.00 - 16.00

• Komunikace a mezilidské vztahy (osobnost recepční, profesionální přístup, podpora kanceláře, komunikační dovednosti ve verbálním i neverbálním projevu).
• Profesionální telefonování (pravidla telefonické komunikace, fáze telefonního rozhovoru).
• Společensko-pracovní etiketa (struktura návštěvy, oslovování, představování, seznamování, obsluha a malé gastronomické akce v zaměstnání).
• Komunikačně obtížné situace (zvládání námitek, jednání s kolegy a klienty v náročných situacích).

Posluchači obdrží studijní materiál

lektor:
Lenka Přívětivá - všechny kurzy lektora
samostatná lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti komunikačních dovedností a zákaznického servisu
Datum Variabilní symbol Místo konání
Termín dle dohody.
cena: 4810,- Kč (včetně 21% DPH)
cena: 3975,- Kč (bez DPH)
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz


Tyto stránky využívají základní soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení a jsou nezbytné pro jejich správnou funkci. Volitelně analytické cookies, které nám pomáhají porozumět, jakým způsobem návštěvníci stránky využívají.