Témata kurzů > Manažerské dovednosti a osobní rozvoj > Komunikační a prezentační dovednosti

Efektivní vedení dialogu

Potřebujete v dialogu dosáhnout svého cíle?
Uvědomujete si, jak se v dialogu projevuje temperament Váš  a komunikačního partnera?
Jak úspěšně dokončit dialog, když se Vám chce „prásknout dveřmi“?

Po absolvování kurzu:

  • budete se umět efektivně připravit na důležitý dialog,
  • budete umět vést efektivní dialog,
  • osvojíte si techniku zvládání emocí, které mohou ve značné míře ovlivňovat komunikaci - dialog (rozvíjení individuálního EQ),
  • posílíte svoji komunikační dovednost v dialogu, který je pro Vás emocionálně zátěžový,
  • budete znát pravidla vedení dialogu k dosažení vzájemného respektu.

Program       9.00 - 16.00

•    Co je to dialog (jak mu rozumíme).


•    Jak dialog funguje.


•    Komunikace jako zásadní prvek dialogu.


•    Jak můj temperament ovlivní komunikaci – vedení dialogu.


•    Jak se držet toho, co opravdu chci v dialogu dosáhnout – kam se chci dostat.


•    Změna v postoji a přístupu uprostřed dialogu a proč bych to měl dělat.


•    Emocionální rovina a síla emocí jako limitující prvek dialogu.


•    Emoce na naší straně.


•    Vliv vzniklé atmosféry během dialogu.


•    Vytváření atmosféry bezpečí, aby bylo možné hovořit o čemkoli.


•    Jak vést dialog v negativních emocích.


•    Síla objektivního usuzování – jak ji prohlubovat.


•    Otázky a naslouchání jako klíč k porozumění druhému člověku.


 

Posluchači obdrží studijní materiál

Datum Variabilní symbol Místo konání
Termín dle dohody.
cena: ,- Kč (osvobozeno od DPH)
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz


Tyto stránky využívají základní soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení a jsou nezbytné pro jejich správnou funkci. Volitelně analytické cookies, které nám pomáhají porozumět, jakým způsobem návštěvníci stránky využívají.