Otevřené kurzy > Manažerské dovednosti a osobní rozvoj > Podpora managementu, administrativa

Kurzy, semináře

Profesionální recepční

Chcete vytvořit prostředí, které je profesionální a fungující  vstupní bránou do Vaší společnosti?

Kurz je určen pracovníkům recepce, příp. asistentkám a sekretářkám, které jsou v kontaktu s klienty a kolegy a jejichž cílem je reprezentovat a zajišťovat profesionální podporu společnosti.

Po absolvování kruzu

  • budete znát zásady telefonické i osobní komunikace s klientem,
  • budete mít dovednosti potřebné k profesionálnímu výkonu recepční,
  • budete zvládat standardní i obtížné komunikační situace s klienty i kolegy.

Program       9.00 - 16.00

• Komunikace a mezilidské vztahy (osobnost recepční, profesionální přístup, podpora kanceláře, komunikační dovednosti ve verbálním i neverbálním projevu).
• Profesionální telefonování (pravidla telefonické komunikace, fáze telefonního rozhovoru).
• Společensko-pracovní etiketa (struktura návštěvy, oslovování, představování, seznamování, obsluha a malé gastronomické akce v zaměstnání).
• Komunikačně obtížné situace (zvládání námitek, jednání s kolegy a klienty v náročných situacích).

Posluchači obdrží studijní materiál

lektor:
Lenka Přívětivá
samostatná lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti komunikačních dovedností a zákaznického servisu
Datum Variabilní symbol Místo konání
2.10.2014
25214Demos-Pragoeduca, Ostrovského 253/3, Praha 5
cena: 4810,- Kč (včetně 21% DPH)
cena: 3975,- Kč (bez DPH)
Kurz objednáte kliknutím na číslo variabilního symbolu.
tel.: 234 251 450, kurzy@demosgroup.com