Témata kurzů > Manažerské dovednosti a osobní rozvoj > Podpora managementu, administrativa

Asistentka manažera - certifikovaný (rekvalifikační) kurz

Chcete změnit profesi a získat potřebné znalosti a dovednosti?
Potřebujete získat novou kvalifikaci?
Potřebujete si ověřit způsobilost k výkonu profese?
Potřebujete prohloubit Vaše znalosti a dovednosti?

Kurz je určen asistentkám, které si chtějí zlepšit své znalosti a dovednosti a získat ověření svých znalostí formou písemné a ústní zkoušky.
Výuka probíhá ve skupině do 12 posluchaček.
Úspěšné posluchačky obdrží Certifikát MŠMT a Pragoeducy s celostátní platností.

Po absolvování kurzu

  • budete mít ucelený souhrn znalostí a dovedností potřebných pro výkon pozice asistentky,
  • získáte certifikát prokazující Vaše kvality,
  • ušetříte finanční prostředky oproti absolvování jednotlivých programů samostatně.

Program       

Certifikovaný kurz se skládá ze 7 programů (15 dnů), označených symbolem   AS


• Dovednosti asistentky I – základy
• Dovednosti asistentky II - pro pokročilé 
• Účetní a ekonomické minimum pro asistentky
• Pracovněprávní minimum pro asistentky
• Umění využít vnitřní potenciál
• Jak efektivně spolupracovat se svým nadřízeným
• Image osobnosti



Tímto kurzem získáte 3 výhody:
1. ucelený souhrn znalostí a dovedností,
2. osvědčení prokazující Vaše kvality,
3. úsporu 22 610 Kč (ušetříte oproti absolvování jednotlivých programů).

posluchači obdrží pracovní a studijní materiály

lektor:
PaedDr. Olga Medlíková - všechny kurzy lektora
samostatná lektorka a konzultantka v oblasti manažerských dovedností, komunikace, konfliktů a vyjednávání, prezentace atd., osobnost vzdělávání dospělých 2012
Datum Variabilní symbol Místo konání
Termín dle dohody.
cena: 37990,- Kč (osvobozeno od DPH)
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz


Tyto stránky využívají základní soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení a jsou nezbytné pro jejich správnou funkci. Volitelně analytické cookies, které nám pomáhají porozumět, jakým způsobem návštěvníci stránky využívají.