O nás > Lektoři > Reference

Mgr. Jana Randáková

Mgr. Jana Randáková.jpgAbsolventka FFUK Praha, obor psychologie, pedagogika. Absolventka Transformační psychologie Dane Rudyara /soukromá škola/. Je certifikovanou trenérkou ATKM. Vlastní certifikát pro využití psychometrických testů Thomas International (oblast orientace na budování týmů, kultury týmu, vytváření firemní kultury). Od roku 1996 působí jako nezávislý poradce, lektor a kouč v oblasti manažerského vzdělávání, osobního rozvoje a rozvoje týmové spolupráce.

 

 

 

Reference:

Accenture Services / roční spolupráce při vedení kurzů zaměřených na oblast sebepoznání a efektivní vedení porad, asertivní komunikace a osobnostní typologie.

Citroën Česká republika / příprava a realizace projektu vzdělávání pro prodejce: Komunikační dovednosti a prozákaznický přístup, projekt zahrnoval Mystery Shopping, tréninkový program, vyhodnocení, proškoleno bylo cca 60 osob   

Český úřad pro zkoušení zbraní / Příprava a realizace kurzu time management a stress management.

ČSA / 3letá spolupráce při přípravě a realizaci vzdělávání v oblasti komunikace, klientského přístupu a typologie.

Fischer / roční projekt vzdělávání pracovníků v oblasti komunikace, klientského přístupu a osobnostní typologie, Mystery Shopping.

Ford Charouz / realizace personálního auditu, výběr zaměstnanců, příprava a realizace vzdělávání na profesionální přístup k zákazníkům.

Honda Česká republika / příprava a realizace vzdělávacích programů – Komunikační dovednosti pro prodejce automobilů, Komunikační dovednosti pro přejímací techniky.

Logos / roční spolupráce v oblasti vedení kurzů zaměřených na oblast selfmanagementu, time managementu a týmové spolupráce.

Marionnaud Parfumeries / příprava a realizace vzdělávání pro pracovníky v prodejnách společnosti - zákaznický servis, komunikační dovednosti a prodejní dovednosti, Mystery Shopping.

Novartis / roční spolupráce při přípravě a realizaci výběrových řízení, assessment center jako hodnotitel a v oblasti koučování.

Renault Česká republika / příprava a realizace personálního auditu, vzdělávání servisních techniků ve výcvikovém středisku, výběr zaměstnanců na pozici „cotek“ – specialisté na nové vozy.

Sephora / příprava a realizace vzdělávání pro pracovníky v prodejnách společnosti - zákaznický servis, komunikační dovednosti a prodejní dovednosti, Mystery Schopping.

Vodafone Czech Republic / příprava a realizace rozvojového programu Asertivní komunikace pro manažery.