Firemní řešení > Poradenství

Poradenství v oblasti řízení lidských zdrojů

Pomůžeme Vám vytvořit takový systém, který bude fungovat ve specifickém prostředí Vaší společnosti, který nastaví funkční a efektivní interní procesy, bude poskytovat relevantní a využitelné informace a Vy i Vaši zaměstnanci s ním budete moci pohodlně pracovat i po odchodu našich konzultantů. Snažíme se vytvářet řešení vedoucí k trvale udržitelnému rozvoji organizací i jednotlivců, tj. k hodnotě, která není závislá externích konzultantech.

V čem Vám můžeme pomoci?

Výběr zaměstnanců
  • analýza profilu zaměstnance s ohledem na obsazované místo,
  • příprava rozvojových programů pro zaměstnance, kteří provádí výběr zamněstnanců ve firmě,
  • diagnostika předvybraných uchazečů o danou pozici.
Hodnocení zaměstnanců
  • příprava a implementace systému hodnocení zaměstnanců,
  • tvorba a realizace vzdělávacího programu pro zaměstnance, kteří budou hodnocení zaměstnanců provádět,
  • nastavení interní firemní komunikace při zavádění systému hodnocení.
Motivace zaměstnanců
  • realizace průzkumu motivačních preferencí zaměstnanců ve firmě,
  • nastavení funkčních motivačních systémů ve firmě,
  • tvorba individuálních motivačních plánů pro klíčové lidi ve firmě (High Potential),
  • analýzu fukčnosti stávajících motivačních systémů ve firmě.
Popisy pracovních mist
  • tvorba popisů pracovních míst zaměstnanců společnosti,
  • audit stávajících popisů pracovních míst a skutečné činnosti jednotlivých zaměstnanců.
Tvorba kompetenčích modelů
  • identifikace a popis klíčových kompetencí pro vybrané pozice ve firmě,
  • příprava a tvorba efektivního kompetenčního modelu jako nástroje pro rozvoj kompetencí, motivace a měření výkonnosti zaměstnanců.
Analýza vzdělávacích a rozvojových potřeb
  • jednotlivců, pracovních skupin a týmů, manažerů k přípravě rozvojových programů na míru potřebám jednotlivých skupin.

Kariérové a rozvojové plány
  • vytvoření kariérových a rozvojových plánů.

Talent Management
  • příprava a zavedení systému Talent Managementu (odkaz na článek o TM),
  • vytipování talentů ve firmě a tvorba kariérových a rozvojových plánů.
Sociální průzkumy
  • příprava a realizace průzkumu spokojenosti zaměstnanců,
  • průzkum firemní kultury ve firmě,
  • průzkum při přechodu na Open Space,
  • průzkum Work – life – balance.