Firemní řešení > Espresso sessions > 13. Zpětná vazba, která sedí

Zpětná vazba, která sedí

Zpětná vazba by se měla poskytovat po troškách a často, ne souhrnně jednou za rok, když nadejde čas hodnocení. Aby hodnocení bylo efektivní a přineslo požadované výsledky, je třeba uvědomit si nutnost dobrého plánování těchto formálních setkání.

Díky této lekci se naučíte, jak zvládat proces zpětné vazby tak, aby hodnocené osoby měli pocit ocenění a respektu a znali své kladné stránky, které mohou dále rozvíjet.

Účastníci lekce se zaměří na důležitost pochvaly a jejího fungování, seznámí se a procvičí si 5-krokový model, na kterém uvidí, jak účinně chválit a kritizovat

  • Každý účastník získá souhrn karet z lekce.

Espreso_old.jpg

 

KONTAKT:

Miloš Hodač


E-mail: milos.hodac@demosgroup.com