Firemní řešení > Espresso sessions > 16. Jak udělat radost obtížným zákazníkům

Jak udělat radost obtížným zákazníkům

Nároční zákazníci očekávají bleskovou službu, nejlepší kvalitu a nejlepší cenu. Myslí si o sobě, že jsou jediní zákazníci, které máte; zacházejte s nimi, jako by opravdu byli, a poskytujte jim služby, které přesahují jejich očekávání, abyste dosáhli většího uspokojení a loajality k Vaší firmě.

Tento krátký workshop vám pomůže pochopit a splnit očekávání Vašich zákazníků:  Ukáže Vám dovednostmi, díky kterým budete zvládat náročné  zákazníky a přeměníte  jakoukoliv jejich  stížnosti v příležitost.

  • Předtím, než si účastníci promyslí, jak uplatní získané dovednosti, zúčastní se uvítací koktejl party, a poté si prohlédnou a procvičí použití PACES modelu
  • Účastnící si z kurzu odnesou nejlepší tipy a souhrn podkladů

Espreso_old.jpg

 

KONTAKT:

Ludvík Farkaš, MBA

Konzultant firemního vzdělávání
Telefon: +420 724 313 330
E-mail: ludvik.farkas@demosgroup.com