Firemní řešení > Espresso sessions > 31. Odhalování potřeb zákazníků pomocí dotazování a poslechu

Odhalování potřeb zákazníků pomocí dotazování a poslechu

Pokud plně nerozumíte potřebám vašeho zákazníka máte jen malou naději, že mu prodáte ten správný produkt. Tato lekce vám pomůže udělat krok zpět a poskytne vám klíčové dotazové a poslechové dovednosti a techniky, které vám pomohou skutečně se dostat pod kůži vašim zákazníkům, lépe poznat jejich potřeby a najít správné řešení.

Na konci této lekce budete schopni:

  • Používat různé vyvážené otázky, které vám pomohou odhalit individualní potřeby zákazníka
  • Pochopíte, které typy otázek jsou nejefektivnější
  • Projeví se vase silné a působivé poslechové dovednosti, které dají najevo vaši empatii a porozumění

Espreso_old.jpg

 

KONTAKT:

Ludvík Farkaš, MBA

Konzultant firemního vzdělávání
Telefon: +420 724 313 330
E-mail: ludvik.farkas@demosgroup.com