Chcete expandovat na nové trhy se svými produkty a službami? Chcete být maximálně efektivní a úspěšní? Začínáte nebo nejste spokojeni s dosavadními výsledky? Změňte to!
Kurz je přizpůsoben potřebám ředitelů, obchodních ředitelů a prémiových obchodníků.
|
Výuka probíhá ve skupině do 15 posluchačů
|
Co se naučíte
Naučíte se, jak porozumět specifikám různých regionů a business kultur, kde najít efektivní pomoc, jak se připravit, nastavit pravidla a dlouhodobě z tohoto nastavení profitovat. Zjistíte, jak se vyhnout fatálním chybám a zvýšit tak svou úspěšnost v mezinárodním obchodě.
● Definování cílů
● Kde hledat pomoc
● Analýza cílových trhů
● Audit interní připravenosti
● Další aspekty mezinárodního obchodu
● Business as usual
● Případová studie
|
|
Program 9,00 až 16,00
Definování cílů
Jak nastavit cíle, které budou dosažitelné a měřitelné?
Okruhy modulu:
● Dva přístupy k definování cílů: „co chci“ vs „na co mám“
● Ujasnit obchodní model – přímý vs nepřímý obchod
● Určení odpovědné osoby a jeho pravomocí navenek i uvnitř firmy
● Stanovení rozpočtu
Kde hledat pomoc
Na koho se obrátit, aby váš start byl rychlý a efektivní?
Okruhy modulu:
● Česká obchodní diplomacie a její služby
● Obchodní komory a spolupráce s nimi
● Externí konzultanti a jejich sítě
● Jak vyhledat spolehlivé partnery
Analýza cílových trhů
Proč je důležité pochopit nové trhy a jak postupovat? Kritická fáze pro další směřování.
Okruhy modulu:
● Identifikace potenciálních trhů
● Jak provést průzkum trhu
● Porozumění kulturním, ekonomickým a politickým rozdílům a bariérám
● Popsat potenciální obchodní rizika a limity
● Aktualizovat definici cílů
Audit interní připravenosti
Jste dostatečně připraveni na obchod se zahraničím? Je to jiná disciplína. Kritická fáze pro rozhodnutí Go-No-Go.
Okruhy modulu:
● Jsou nastaveny odpovídající procesy? Jsou adaptované na zahraniční obchod?
● Je personální připravenost všech účastníků procesu (obchod, logistika, výroba, finance, servis) na požadované úrovni?
● Jsou produkty, služby a dokumentace přizpůsobeny požadavkům cílových trhů?
● Je definována marketingová strategie? Je prezentace firmy a produktů v požadované kvalitě?
● Aktualizovat definici cílů
Další aspekty mezinárodního obchodu
Máte potřebné know-how ve specifických disciplínách souvisejících s mezinárodním obchodem?
Okruhy modulu:
● Plánování a řízení mezinárodních dodavatelských řetězců
● Mezinárodní přeprava a logistika
● Mezinárodní obchodní právo
● Dohody o volném obchodu
● Celní regulace a postupy
● Mezinárodní fakturace, daně a ceny
● Řízení měnových rizik
● Mezinárodní úvěry a platební metody
Business as usual
Jak se pohybovat na zahraničních trzích abyste byli úspěšní? Jak nedělat fatální chyby?
Okruhy modulu:
Budování a udržování osobních sítí v různých kulturních okruzích
● Veletrhy, jejich význam, návštěva i vystavování
● Papírové katalogy vs elektronické prezentace, sociální sítě
● Osobní a firemní integrita vůči partnerům a zákazníkům
● Podpora partnerů
● Trpělivost a houževnatost
Případová studie
Využijte příkladu z praxe pro vlastní prospěch firmy.
Okruhy modulu:
● Aplikace získaných konceptů a znalostí na konkrétním projektu, praktické cvičení.
|
Posluchači obdrží materiály o tématech
|
Posluchači obdrží Certifikát o absolvování kurzu
|
|
|
|
lektor: Ing. Ľudovít Marcinčín - všechny kurzy lektora Seniorní manažer s rozsáhlými zkušenostmi v rozvoji businessu na globálním trhu.
Aktuálně Consultant, Business Development Manager. Pomáhá manažerům s implementací umělé inteligence (AI strategie) ve firmě a s otevíráním nových trhů (Major Sales - B2B obchody většího rozsahu).
Vzděláním elektrotechnický inženýr, ekonom, manažer, AI consultant.
|
|
cena: 12463,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 10300,- Kč (bez DPH)
|
Kurz objednáte kliknutím na číslo variabilního symbolu.
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|