Služby

Implementujeme nástroje, metody, postupy a standardy projektového řízení bez závislosti na certifikační platformě ve společnostech nezávisle na typu zaměření.  Od úvodní analýzy procesů přes audit stávajících a plánovaných projektů až po vypracování strategie řízení projektů, programů a portfolií.

PM Professional Consulting Services (PCS)

  • Konzultační služby v oblasti projektového řízení
  • Implementace projektového řízení ve firmách
  • Příprava strategického řízení pomocí PM
  • Řízení projektů
  • Řízení projektových rizik
  • Koordinace a podpora projektů
  • Řízení kvality v projektech
  • Řízení krizových projektů
  • Předání know - how
  • Příprava vzdělávacích programů na míru
  • Outsourcing projektových manažerů

 

Služby projektového řízení DEMOS PM PROGRAMME pomáhají organizacím řídit jejich projekty a identifikovat a omezovat rizika selhání projektů.

Pomáháme klientům při rozvoji procesů jejich projektových nebo programových kanceláří.
Vyhodnocujeme nebo dohlížíme na dodávky systémových integrátorů a dalších dodavatelů klienta z hlediska kvality, rozsahu a včasnosti.

Pomáháme zdokonalovat procesy spojené s vývojem nových produktů nebo s řízením projektových portfolií.
Služby projektového řízení jsou určeny pro jakoukoliv organizaci nebo instituci s velkými rozvojovými projekty, s různými projekty řízení obchodní činnosti, různými metodologiemi nebo projekty přímo ovlivňujícími hospodářské výsledky firmy a pro jakoukoliv organizační složku zodpovědnou za určité portfolio projektů.

 

Implementace projektové kanceláře

Cílem této služby PM Programme PMO je zefektivnění fungování organizace v oblasti projektového řízení, což je dáno nejen potřebou zajistit bezchybnou a bezproblémovou realizaci projektů, ale i zefektivnit i další vykonávané činnosti. Zřízení projektové kanceláře zahrnuje zejména tyto aktivity:
  • vstupní analýza aktuálního stavu projektového řízení v organizaci,
  • nastavení systému projektového řízení - identifikace procesů v rámci řízení projektů a jejich narovnání, sestavení procesního modelu,
  • ustavení projektové kanceláře a její zakomponování do organizační struktury včetně nastavení nebo aktualizace kompetenčního modelu a úpravy organizační struktury,
  • vytvoření a následná aplikace metodiky projektového řízení a navazujících metodických příruček a manuálů pro projektové řízení,
  • proškolení všech zainteresovaných zaměstnanců (prezenčně i eLearning),
  • nábor nových zaměstnanců na pozici projektového manažera nebo přeřazení stávajících zaměstnanců včetně vytvoření popisů práce,
  • Professional Consulting Services (Pragoeduca PCS)

 

PM Programme.jpg