Témata kurzů > Manažerské dovednosti a osobní rozvoj > Komunikační a prezentační dovednosti

Řešení komunikačně obtížných situací

Kurz je určen pro pracovníky, kteří v kontaktu s klienty občas řeší komunikačně obtížné situace, a chtějí se zdokonalit v technikách pro profesionální zvládání takových situací s ohledem na dodržování principů činnosti vykonávané ve službách klientům, bez emocí a osobního vyčerpání.

Výuka probíhá ve skupině do 10 posluchačů

 

Stane se vám při každodenním kontaktu s klienty a kolegy, že vás svým jednáním zaskočí nebo vyděsí? Nevíte v daném okamžiku, jak odpovědět a situaci vyřešit nekonfliktně bez pocitu ohrožení?


Program       9,00 - 16,00


  • Profesionální přístup k obtížným komunikačním situacím
  • Jak a proč k takovému jednání dojde
  • Základní typy komunikačně obtížných způsobů jednání
  • Spouštěče konfliktů a jejich prevence
  • Pozitivně motivační prvky v komunikaci
  • Agrese v komunikaci s klientem, pravidla jednání s agresorem
  • Manipulace a kontramanipulativní techniky v komunikaci se zákazníkem
  • Jak zvládnout a osobně ustát nepříjemné komunikační situace
  • Nekonfliktní strategie jednání a techniky řešení konfliktů
Posluchači obdrží studijní materiál
Posluchači obdrží osvědčení

lektor:
Lenka Přívětivá - všechny kurzy lektora
samostatná lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti komunikačních dovedností a zákaznického servisu
Datum Variabilní symbol Místo konání
15.6.2024
20240007Místo bude upřesněno
cena: 4810,- Kč (včetně 21% DPH)
cena: 3975,- Kč (bez DPH)
Kurz objednáte kliknutím na číslo variabilního symbolu.
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz


Tyto stránky využívají základní soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení a jsou nezbytné pro jejich správnou funkci. Volitelně analytické cookies, které nám pomáhají porozumět, jakým způsobem návštěvníci stránky využívají.