Otevřené kurzy > Manažerské dovednosti a osobní rozvoj > Obchodní znalosti, dovednosti a nákup

Reklamace a práva z vadného plnění

Víte, jaká je právní úprava v oblasti reklamací a kde je obsažena?
Víte, jaký je rozdíl mezi odpovědností za vady a zárukou za jakost?
Víte, jaké jsou povinnosti prodávajícího při prodeji zboží v obchodě?

Kurz je určen

podnikatelům a zaměstnancům, kteří vyřizují reklamace, manažerům, statutárním orgánům obchodních společností, podnikovým právníkům, obchodním manažerům a všem, kteří potřebují mít přehled o právní úpravě v této oblasti.

Po absolvování
- budete umět odlišit nároky u odpovědnosti za vadné plnění mezi podnikateli a při prodeji spotřebitelům,
- budete znát lhůty k uplatnění odpovědnosti za vadné plnění,
- budete vědět, jaké nároky má kupující při uplatněné reklamaci,
- budete vědět, jaké jsou nároky při reklamaci použitého zboží a zboží prodávaného se slevou,
- budete znát náležitosti záručního listu a jeho funkci.


Program       9:00-13:00

• Právní úprava podle občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
• Odpovědnost za vadné plnění a záruka za jakost.
• Odpovědnost za vadné plnění mezi podnikateli, nároky spotřebitele.
• Kupní smlouva, smlouva o dílo.
• Lhůty k uplatnění reklamace, lhůty k jejímu vyřízení.
• Jaké jsou nároky z odpovědnosti za vadné plnění.
• Vady - odstranitelné a neodstranitelné.
• Reklamace použitého a vadného zboží.
• Záruční list a jeho náležitosti.
• Chyby při vyřizování reklamací a možné následky.

Posluchači obdrží studijní materiál.

lektor:
Doc. JUDr. Jiřina Hásová , Ph.D. - všechny kurzy lektora
advokátka, VŠE Praha, katedra podnikového a evropského práva, bohatá publikační činnost v oblasti hmotného a proceního obchodního práva.
Datum Variabilní symbol Místo konání
Tento kurz již proběhl, přihlásit se můžete později.
cena: 4211,- Kč (včetně 21% DPH)
cena: 3480,- Kč (bez DPH)
tel.: 257 003 460, kurzy@demosgroup.com