Vedení konfliktních rozhovorů

Chcete umět zvládat konflikty, které již existují, a dalším předcházet?

Kurz je určen každému, kdo chce umět řešit konflikty a rozvíjet své komunikační dovednosti.

Po absolvování kurzu

- budete schopni analyzovat příčiny konfliktů a definovat si vhodný postup pro jejich řešení,
-
budete umět zvládat emocionální rovinu vypjatých situací,
-
budete znát a umět používat techniky, které vám pomohou řešit nesnadné a předem konfliktní rozhovory.


Program       9:00-16:00

• Příčiny a emocionální rovina konfliktů. Možné způsoby řešení konfliktních situací.
• Komunikační techniky: dotazování, empatická reakce, vyjádření vlastních emocí, parafráze.
• Strategie a možnosti vyjednávání v konfliktu.
• Asertivní přístup, umění argumentace a techniky proti manipulativnímu jednání jako základ konstruktivního řešení konfliktu.
• Doporučení pro předem konfliktní rozhovory:
  - poskytování kritické zpětné vazby,
  - negativní hodnocení pracovníků – řešení poklesu výkonu a nežádoucího chování na pracovišti,
  - sdělování nepříznivých zpráv a nepopulárních opatření,
  - efektivní řešení stížnosti.
• Řešení typických konfliktních situací účastníků.


lektor:
Mgr. Lenka Olšanská - všechny kurzy lektora
koučka, samostatná lektorka a konzultantka individuálního a týmového rozvoje s dlouholetými manažerskými zkušenostmi nejen z českého prostředí
Datum Variabilní symbol Místo konání
Tento kurz již proběhl, přihlásit se můžete později.
cena: 4810,- Kč (včetně 21% DPH)
cena: 3975,- Kč (bez DPH)
tel.: 257 003 460, kurzy@demosgroup.com