Témata kurzů > Manažerské dovednosti a osobní rozvoj > Komunikační a prezentační dovednosti

Vyjednávání s klienty při řešení stížností a reklamací

Kurz je určen pro pracovníky obchodních a státních institucí, kteří v každodenním kontaktu s klienty řeší jejich stížnosti a reklamace. Je zaměřen na profesionální jednání a nekonfliktní způsob komunikace s cílem naplnit očekávání a potřeby klienta a zároveň dosáhnout řešení s ohledem na firemní kulturu a nastavené pracovní postupy.

 

Výuka probíhá ve skupině do 15 posluchačů

Potřebujete zdokonalit své vyjednávací komunikační dovednosti při řešení stížností a reklamací vašich klientů?


Program       9,00 - 16,00

·    Profesionální přístup k řešení stížností a reklamací


·    Kdo je zákazník, jeho potřeby a očekávání


·    Zásady komunikace se zákazníky


·    Komunikační dovednosti s ohledem na budování pozitivních vztahů s klientem


·    Postupy pro řešení stížností a reklamací


·    Efektivní zvládání námitek


·    Principy vyjednávání


·    Prevence a řešení konfliktů


·    Nekonfliktní řešení komunikačně obtížných situací

Posluchači obdrží studijní materiál
Posluchači obdrží Osvědčení

lektor:
Lenka Přívětivá - všechny kurzy lektora
samostatná lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti komunikačních dovedností a zákaznického servisu
Datum Variabilní symbol Místo konání
Termín dle dohody.
cena: 4810,- Kč (včetně 21% DPH)
cena: 3975,- Kč (bez DPH)
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz


Tyto stránky využívají základní soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení a jsou nezbytné pro jejich správnou funkci. Volitelně analytické cookies, které nám pomáhají porozumět, jakým způsobem návštěvníci stránky využívají.