Kurz je určen pro pracovníky, kteří v kontaktu s klienty občas řeší komunikačně obtížné situace, a chtějí se zdokonalit v technikách pro profesionální zvládání takových situací s ohledem na dodržování principů činnosti vykonávané ve službách klientům, bez emocí a osobního vyčerpání.
|
Výuka probíhá ve skupině do 10 posluchačů
|
Stane se vám při každodenním kontaktu s klienty a kolegy, že vás svým jednáním zaskočí nebo vyděsí? Nevíte v daném okamžiku, jak odpovědět a situaci vyřešit nekonfliktně bez pocitu ohrožení?
|
|
Program 9,00 - 16,00
- Profesionální přístup k obtížným komunikačním situacím
- Jak a proč k takovému jednání dojde
- Základní typy komunikačně obtížných způsobů jednání
- Spouštěče konfliktů a jejich prevence
- Pozitivně motivační prvky v komunikaci
- Agrese v komunikaci s klientem, pravidla jednání s agresorem
- Manipulace a kontramanipulativní techniky v komunikaci se zákazníkem
- Jak zvládnout a osobně ustát nepříjemné komunikační situace
- Nekonfliktní strategie jednání a techniky řešení konfliktů
|
Posluchači obdrží studijní materiál
|
Posluchači obdrží osvědčení
|
|
|
|
lektor: Lenka Přívětivá - všechny kurzy lektora samostatná lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti komunikačních dovedností a zákaznického servisu
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 4810,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 3975,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|